Dagens problem

Jag blir så frrrrrrruktanvärt förbannad, äcklad och ledsen. Mest förbannad! 

När jag skaffade Facebook så kunde jag se uppdateringar från mina vänner. Nu ser jag inte mycket annat än videor på kvinnor som blir stenade och halshuggna, barn som blir misshandlade, folk som har sex, djur som parar sig, djur som blir slaktade och så vidare.. JAG VILL INTE!! För fan! 

Det må vara ett stort problem alltihop, men jag vill inte så jätte gärna behöva se på sånt vareviga dag. 

Jag känner inte att Facebook är något för mig längre. Men eftersom jag endast har ca 15 nummer inlagda i min telefon så är det mitt sätt att prata med folk. Jag vill använda messenger funktionen utan att ha någon Facebook. 
Och nej, jag kan inte ha den kvar och bara sluta gå in där ;) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0