En till

Jag trodde att Johannes skulle strypa mig när jag nämnde att vi skulle behöva en vagn till. Men det gjorde han inte, istället höll han med mig och började direkt komma med exempel på vagnar som han minns att vi kollat på som skulle passat bra. Vilken chock! Undra om vagnberoendet smittat av sig? 

Hans exempel var dock inget som intresserade mig. Jag älskar, precis som innan, baby jogger city mini och det är precis en sån jag vill ha! Denna gången en enkelvagn istället för dubbel. För även om det hade varit praktiskt ibland så är det väl ändå lite överdrivet att köpa en likadan syskonvagn som jag precis sålt.. 

Då är fråga om vi ska köpa en 4 eller 3 hjulning. Jag vill helst ha en 4 hjulning men om jag nämner priserna för Johannes kommer han vilja ha en med 3 hjul.. Ju billigare desto bättre ;) 
Det är dock bara några hundralappar priset skiljer sig. 
Dom är typ lika fina båda två, bara det att jag tycker att en vagn med 4 hjul verkar stabilare. 







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0