Gott nytt år 🎉🍾

Godmorgon 2016!

Vi hade en mycket bra och lugn nyårsafton. Med tanke på att vi har Tyson så höll vi oss hemma där både barn och djur kunde lägga sig när dom blev trötta. 
Caroline, Andreas och deras mops Siri var vårt nyårssällskap. 
Det är A och O att umgås med vänner som resonerar som vi en sån dag. Ingen ifrågasätter att man inte dricker så speciellt mycket, att man är ganska slö och trött vid den tiden på dygnet ;) och att vi har barn som kräver 100% uppmärksamhet. 
Vi firade med god mat, efterrätt, lite cider och när Moa somnat, lite sällskapsspel 😂 känner mig fruktansvärt gammal när jag skriver det men så är det! 
Dock så längtar jag lite till barnen är äldre och tycker det är spännande med nyår och raketer så vi kan gå ut vid tolvslaget.

Moa däckade vid 7 tiden och Liam runt 9.. Jag var säker på att han skulle vakna igen när det small men han sov som en stock. Moa vaknade däremot såklart, jag hann med att ge min blivande en nyårspuss innan jag fick kramas med Moa och titta på fyrverkerier genom hennes sovrumsfönster, det är lycka! 

Nu ligger vi i soffan och tittar på shrek medan diskmaskinen gör grovarbetet från gårdagskvällen. Fattar inte hur vi stod ut utan diskmaskin innan! 

Jag tog inga bilder igårkväll, däremot så fick jag en på barnen när dom dansade i soffan i väntan på gästerna 😍😅 


Gott nytt år allihopa! Jag ser fram emot vad 2016 har att erbjuda ❤️



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0