Jag hade passat bättre som hemmafru

Årets första helg och jobbehelg avklarad. 
Jag startade med att gå hem tidigare från jobb, en gammal vana ;) får bli bättre på det där! 

Annars har det faktiskt gått hur bra som helst, efter 13 månader trodde jag att jag skulle ha glömt bort allt men det kom tillbaka samma sekund som jag steg innanför porten, typ. 

Jag har saknat mina små samtidigt som det faktiskt har varit lite skönt att vara iväg och få vara mig själv utan en eller två barn hängandes på höften eller i byxbenet ;) 
Det tog dock på krafterna att jobba igen, igår när jag la Liam somnade jag som en stock och klockan var 7, då borde jag kanske inte berätta att jag till och med tror att jag somnade innan honom så idag fick Hannes ta nattningen, jag tänker inte ta några risker ;) 

Nu ska det bli väldigt skönt med två veckors semester innan det är dags för nästa helg! 
Liam har en vecka kvar på sitt jullov och när han ska tillbaka ska även Moa följa med, fattar ni vilken ångest?!? 
Hon är liksom nyfödd! Men jag antar att jag vänjer mig vid det precis som när Liam började förskolan. 

Så denna veckan ska vi njuta och mysa allt vad vi kan! Och fixa allt som behövs inför en förskolestart, jag är ute i sista sekund som vanligt.. 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0