Sömnbrist

Idag känner jag mig lika grå och tråkig som vädret. Min hjärna går i slowmotion, bokstavligt talat! Jag har huvudvärk och är trögtänkt, mer än vanligt ;) 

Inatt har jag fått sova mellan 12-01.. Jag har såklart smittat Moa med min hemska förkylning och nu straffas jag för det med noll sömn. 
Jag hoppas innerligt att hon ska sova bra sen igen när hon är frisk, ber till alla gudar i himmeln att jag ska få sova 🙏🏼😅 

Man förstår att sömnen blir påverkad när man skaffar barn, men man förstår verkligen inte hur jävla trött man kan vara! 

Jag har tröstat mig själv med att klicka hem ett par nya skor till Moa, dom ljusrosa kavat skorna jag suktat efter sen förra våren har kommit tillbaka! 
Hon har ett par vita pax som jag tänkte spara som första skorna, men nu tror jag nästan att jag får spara på två par istället 😜






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0