☀️

Känslan när man snyltar på barnens astma medicin.. Det kanske är dags att börja ta tag i denna sletna kropp och själ snart 😅

Dock så får man ju världens energikick trots trånga luftrör en solig dag som denna! Årets första fika med Frida och Chanel är avklarad. Har jag sagt att jag ÄLSKAR att bo ett par sekunder ifrån min syster? Och ett par minuter ifrån mina föräldrar! 

Jag hämtade hem barnen tidigare idag också. Jag skulle egentligen pluggat matte men jag fattar inte ett skit, det är helt ologiskt alltihopa. Jag tänkte ha dom hemma hos mig resten av veckan också så matten får vänta.. Helt sjukt vilken stress man utsätter sig själv för, men vad är väl det emot att få mer tid med dom man älskar mest?! 






Liam har påskpyntat julgranen utanför dörren som han kallar det. Fint blev det! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0