😳

Okej. Trodde aldrig att det skulle drabba mig, men jag tror att jag fĂ„tt Sonny angel sjukan.. Tack Malin! 😅 

Jag har inte förstĂ„tt mig pĂ„ den lilla Ă€ngeln förut men nu kan jag inte sluta titta efter dom. Tack vare att barnen fick varsin av Malin med familj. Vet ni hur mĂ„nga det finns? Jag vill ha ALLA. 
TĂ€nkte köpa nĂ„gon för att dĂ€mpa min galenskap, men det Ă€r ju omöjligt! Hur bestĂ€mmer man sig? 

Jag vill vara en liten flicka igen sĂ„ jag kan leka med dom, men jag nöjer mig med att vara vuxen och fĂ„ titta pĂ„ dom 😂 





Kommentarer
Malin

Hahahah 😂😂😂 Sonny angel sjukan đŸ‘đŸŒđŸ˜† sorry! 😉 Man kan sitta och googla i all evighet pĂ„ smĂ„ nakna gubbar med snopp 🙈 Jag vet precis vad du menar och sjukan hĂ„ller i sig lÀÀÀnge.. 😂 Man vill bara ha, sen köper man och det stillar "ha begĂ€ret" ett tag 😉😂 sen Ă€r man dĂ€r igen! âœŒđŸŒïž

2016-03-10 @ 20:19:53


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0