Mina hjärtan

Liam har alltid varit ganska neutral ända sen födseln. Han har lika väl kunnat leka prinsessa som att leka med bilar och vi har inte hindrat eller puschat honom till något av det. Vi har alltid haft på honom pojkkläder och med vissa undantag bara köpt pojkleksaker till honom. 

Detta var dock innan, nu för tiden är han så otroligt pojkig och busig att man nästan skulle kunna tro att det är en annan unge. Han leker krig och brottas varje dag. Ett tufft litet stycke som har svar på allt och ofta käftar emot om man säger till honom. Jag misstänker att det är Evans-genen som börjat titta fram ;) Såklart är han oftast världens snällaste så hans kaxighet är inget jag lider av (än så länge;) 
Det jag ville komma fram till egentligen är hur mycket som händer på så kort tid. 

Lillasyster är inte långt efter hon heller. Det är en tjej med mycket stor personlighet och skin på näsan redan nu. Hon vet vad hon vill ha och hur hon vill ha det. Tycker hon att Liam är dum så får han en lusing!
Så där blir väl en riktig liten flickig flicka utav henne när hon är 3,5 år 😂

Imorse när jag kom ut i hallen möttes jag av detta, syskon teamwork och Moa redo för dagis 😍





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0