#oväntadreaktionpåoväntatmöte

Söndag på jobbet. Det var otroligt tungt att ta mig upp imorse, ögonlocken vägrade öppna sig men när jag hörde en massa fågelkvitter utanför kändes det genast lite bättre. VÅR! 

Nu, ett par timmar senare sitter jag i fikarummet med en kopp kaffe och längtar till jag går hem för dagen och älskar känslan av att veta att det är två veckor till nästa gång. 
Jag fick hem mitt nya schema i veckan, jag var jätte nöjd med det jag hade så jag har inte precis förväntat mig någon förbättring.. Däremot kunde kontrasten varit liiiiite mindre enligt mig! Från att ha slutat 14 på helgerna ska jag numera sluta 22.15. Det är vad man får tillbaka efter att ha ställt upp i sju år. Minus föräldraledighet såklart ;) 

Men jag tackar dock för den nya motivationen till att plugga ännu mer! 🙏🏼
Nu ska jag slå ihjäl ett par timmar här innan jag ska hem och plocka påskris med min fina familj. Önskar mig inga överraskningar på jobbet idag tack! 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0