Påsken flyttar in

Idag har Johannes äntligen lagat min bil! Den stackaren har fått stå alldeles ensam på parkeringen i snart ett halvår för att vi varit så slarviga med den, tanken på att den bara stod och förföll har legat som en klump i magen, men nu äntligen släppte den.  

Under tiden han pysslade om min älskade pupuki så påskpysslade jag, Frida och barnen. Vi hade som vanligt lite för höga tankar, men pysslat blev det trots allt! Som pricken över i:et gjorde jag pannkakor av äggen vi målade på och efter att Johannes var klar med bilen hämtade han hem trädgårdsmöblerna vi fick av mina föräldrar, dom köpte nytt, billigt o bra 👌🏼😄 
Så nu är både bak och framsida redo för vår och sommar och vi bara längtar efter att få öppna altandörren och släppa ut barnen utan 20 kilo kläder! 

Med två barn och två bilar är det ju självfallet att vi behövde fyra bilstolar, så vi har minsann hunnit med att köpa ny stol idag också! Från Hannes sida har det varit en väldigt effektiv dag då mycket hunnits med, för mig har det mest varit som vanligt - full rulle från morgon till kväll 😍 

En riktigt bra dag startar man med vattenmelon till frukost, det tycker i alla fall Moa ❤️





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0