Samma visa om och om igen đŸ˜ȘđŸ€’

Snart Ă€r första veckan pĂ„ sjukrond TRE 2016 avklarad.. Jag visste att den första tiden pĂ„ dagis innebar mycket smittor men tĂ€nkte inte sĂ„ mycket pĂ„ det eftersom Liam klarade sig bra nĂ€r han började. Moa har inte haft den turen! 
VĂ„ra dagar bestĂ„r av en massa pusslande just nu, Johannes har massor pĂ„ jobb och jag har massor att plugga sĂ„ vi fĂ„r dela upp vĂ„ra dagar. Nu hoppas jag bara att Liam ska slippa denna omgĂ„ngen. Den Ă€r rĂ€lig, Moa har haft hög temp hela veckan och hostar sĂ„ hon krĂ€ks slem. 


Men trots det sĂ„ fick jag C pĂ„ senaste uppdraget jag skickade in, pĂ„ mitt sprĂ„k - ett VG! I engelska!! Woop woop! De flesta proven jag gjort har jag fĂ„tt fullpott och det första uppdraget fick jag G+.. TĂ€nk vad lite engagemang kan göra! Med tanke pĂ„ den lilla tiden jag har att plugga pĂ„ sĂ„ Ă€r jag faktiskt Ă€n sĂ„ lĂ€nge riktigt nöjd. Slutspurten kvar och sĂ„lĂ€nge jag blir godkĂ€nd pĂ„ kursen sĂ„ Ă€r jag nöjd! :) 

I gĂ„r var jag en snabbis med mamma pĂ„ vĂ€la, kom hem dĂ€rifrĂ„n med en bikini i pĂ„sen, min födelsedagspresent frĂ„n mamma och pappa. Jag har inte köpt en ny bikini pĂ„ flera Ă„r och nĂ€r jag har gjort det sĂ„ har jag bara unnat mig en sleten frĂ„n hm typ. Detta Ă€r den första sen jag blev mamma, kĂ€nns ovant och lite lĂ€skigt att behöva visa upp min Ă€rriga och degiga mammamage, men vad gör man inte för att min fina Liam ska fĂ„ bada i stora poolen 😍👙 Ă€r han frisk i helgen ska jag nog Ă„ka till badhuset med honom! Jag fĂ„r nog slĂ€nga mig i ett solarie först bara 😂





Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0